Νερίνα και Νάσια

Πέμπτη 3 Μαΐου 2007

Το βιογραφικό μου


Πως με λένε: Νάσια.

Πόσο χρονών είμαι: Σχεδόν οκτώ

Πως είμαι: Έχω ξανθά μαλλιά, πράσινα μάτια και άσπρο σώμα, αλλά το καλοκαίρι μαυρίζω.

Ποια τάξη πάω: Πάω Δευτέρα Δημοτικού

Τι μου αρέσει: Να παίζω ένα παιχνίδι που διαβάζεις βιβλία και έχουν πολλές ωραίες ιστορίες και να λέω στους άλλους πόσο ωραίες είναι. Μ΄ αρέσει να τρώω παγωτά με κρέμα και λίγο σοκολάτα, να τρώω λάχανο και παστίτσιο και κεφτέδες. Το αγαπημένο μου γλυκό είναι το κέικ της Ραλλούς που φτιάχνει η μαμά. Μ΄αρέσει να κολυμπάω να κάνω ποδήλατο και να παίζω με τις ξαδέλφες μου. Μ ’ αρέσει να παίζω με το μπαμπά και να μου αγοράζει ότι του λέω. Μ’ αρέσει να παίζω με τον Μαντού και τη Μέγκυ και να τη βγάζω βόλτα. Μ΄ αρέσει να βάφομαι και να παίζω πιάνο. Μ΄αρέσει να δίνω τη κονσέρβα στο Μαντού.

Τι δεν μου αρέσει: Δεν μου αρέσουν οι μελιτζάνες και το τυρί. Δεν μου αρέσουν τα φίδια. Δεν μου αρέσει να παίζουμε χαρτιά. Δεν μου αρέσει η Μιλένα γιατί είναι κατ’ αρχήν εχθρός μου ίσως και με βαράει, αλλά εγώ της δίνω ευκαιρίες. Δεν μου αρέσει να τσακωνόμαστε με τη Νερίνα.

Τι αγαπάω πιο πολύ: Τα πάντα. Αγαπάω και τη Μιλένα δε λέω, αλλά λίγο τη μισώ, λίγο την αγαπάω και λίγο τη μισώ.

Με ποιους θέλω να πάω διακοπές: Με την Έλενα τη Χριστίνα τη Νερίνα την Παρασκευή και τη Μαριαλένα.

Τι θα ήθελα να κάνω στις διακοπές μου: Να μείνουμε σε ένα ξενοδοχείο με πισίνα και να κάνω πεντακόσιες βουτιές χωρίς μπρατσάκια φέτος. Και να τρώω παγωτό.

Με τι στεναχωριέμαι: Όταν με χτυπούν και όταν μου φωνάζουν, η Μιλένα δηλαδή.

Ποιο είναι το αγαπημένο μου παραμύθι: Η οικογένεια μου και «το ποντικάκι που προσπαθούσε να πιάσει ένα αστεράκι».

Ετικέτες

posted by Φωτούλα Τζιώντζου at 1:15 μ.μ.

10 Comments:

Ego tha su po kati pu to ksereis hdh: eise poly glykeia... pio glykeia ki ap' to agaphmeno su pagoto :)

4 Μαΐου 2007 στις 11:39 π.μ.  

πολύ νωρίς μπήκε στα βάσανα μικρό αγαπημένο της μαμάς σου...

4 Μαΐου 2007 στις 2:55 μ.μ.  

Καλώς το κοριτσάκι !!
Θέλουμε και ζωγραφιές

:))

4 Μαΐου 2007 στις 3:34 μ.μ.  

Ναι ναι ζωγραφιές! Κι ένα τραγουδάκι που σου αρέσει, ξέρει η μαμά να τα βάζει στο κομπιούτερ. Και να μας πεις τι θες να γίνεις όταν μεγαλώσεις.

4 Μαΐου 2007 στις 4:24 μ.μ.  

Γεια σου κι από μένα, Νεραϊδούλα. Να σου πω ένα μυστικό, ούτε μένα μου αρέσουν (μα καθόλου) τα φίδια, αλλά μου αρέσουν (μα πολύ) τα παγωτά. Και να παίζω με τον Μαντού και τη Μέγκυ θα μου άρεσε πολύ, αν τους είχα.
Αφού μας αρέσουν μερικά ίδια πράγματα, ίσως μπορούμε να γίνουμε φίλες.
Καλά παιχνίδια με το μπλογκ σου και να μου πρόσέχεις τη μαμά σου.
Σε φιλώ και σένα και την αδελφούλα σου.

4 Μαΐου 2007 στις 8:08 μ.μ.  

Φιλάκια κοριτσάκι! Είσαι πολύ γλυκιά, όπως γλυκιά είναι και η μαμά σου! Να χαίρεστε η μια την άλλη! Φιλιά!

5 Μαΐου 2007 στις 12:04 π.μ.  

Αν θέλεις, αλλάζουμε: μού δίνεις το τυρί σου και σού δίνω το λάχανό μου (δεν μ' αρέσει, παρά μόνον αν είναι σε ντολμάδες).
Αυτή η Μιλένα τί έχει και βαράει και φωνάζει;

5 Μαΐου 2007 στις 10:59 π.μ.  

Γεια σου γλυκειά μου! Μεγειά το όμορφο blog σου :)
Πολύ ομορφούλι είναι ^^

11 Μαΐου 2007 στις 10:03 μ.μ.  

Νάσια διάβασα το τόσο όμορφο βιογραφικό σου και μεκανες να χαμογελάσω!! Εισαι ενα πολύ γλυκό και δραστήριο κοριτσάκι!!
Στο μόνο που δεν μοιάζουμε ειναι στις μςλιτζάνες με τυρί!! Γιατί δεν σου αρέσουν?? χμ, και εγώ μικρή δεν έτρωγα το τυρί μετά που μεγάλωσα άρχισε να μου αρέσει μπορεί και σε σένα να συμβεί το ίδιο!! η μελιτζάνες χεχε είναι υπέροχες!:-))))
Kαλό χειμώνα σου εύχομαι, καλή σχολική χρονιά και να διαβάσεις και το παραμυθάκι "Ο μικρός πρίγκιπας" είμαι σίγουρη πως θα το λατρέψεις!!!!!!

20 Οκτωβρίου 2007 στις 7:21 μ.μ.  

:))))))))

18 Μαρτίου 2008 στις 5:20 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home